W związku z planowanym aplikowaniem Gminy Radgoszcz do projektu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, działanie 2.17 Likwidacja odpadów niebezpiecznych, typ projektów A Przedsięwzięcia związane z usuwaniem azbestu – Wójt Gminy Radgoszcz informuje mieszkańców o możliwości składania zgłoszeń dotyczących usuwania wyrobów zawierających azbest.

Do projektu mogą przystąpić osoby fizyczne, które deklarują chęć usunięcia azbestu, znajdującego się na terenie ich posesji.

W ramach projektu przewidziano demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Zakup i montaż nowego pokrycia dachowego mieszkaniec wykonuje we własnym zakresie.

Planowany termin realizacji projektu to lata: 2026-2027.

Zgłoszenia według załączonego wzoru należy składać w Urzędzie Gminy w Radgoszczy, w pokoju nr 1 w terminie do dnia 16 stycznia 2026 r. Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie będą sukcesywnie przyjmowane na listę rezerwową wg kolejności zgłoszeń.

Formularz zgłoszenia można również pobrać w Urzędzie Gminy Radgoszcz w pokoju nr 1.

Program będzie realizowany w przypadku uzyskania dofinansowania do w/w projektu.

Osoby, które wcześniej składały zgłoszenia odpadów zawierających azbest, zobowiązane są do ponownego ich złożenia na aktualnym druku.

DRUK ZGŁOSZENIA

Inne wpisy